کد مطلب: 170525
مشاور اسد: حمله آمريکا به ارتش سوريه از پيش طراحي شده بود
تاریخ انتشار : 1395/06/29 08:45:41
نمایش : 1265
مشاور سياسي و رسانه‌اي رئيس جمهور سوريه مي‌گويد که حمله جنگنده‌هاي آمريکايي به مواضع ارتش سوريه در ديرالزور از پيش طراحي شده بود.












 

به گزارش هفت چشمه به نقل از فارس، بثنيه شعبان مشاور ارشد رياست جمهوري سوريه در مصاحبه با شبکه راشا تودي گفت: حمله جنگنده‌هاي آمريکايي به مواضع ارتش سوريه در ديرالزور از پيش طراحي شده بود.

وي با اشاره به اظهارات سامانتا پاور نماينده آمريکا در سازمان ملل که اين حمله را اقدامي اشتباهي خوانده است گفت: ادعاي اشتباه خواندن اين حمله درست نيست. هواپيماهاي آمريکايي مواضع داعش را بعد از اينکه آنها کنترل مواضع را در ين منطقه در اختيار گرفتند بمباران نکردند و اين نمي‌تواند اشتباه جنگنده‌هاي آمريکايي باشد. 

وي اضافه کرد که آمريکا مواضع تروريستهاي داعش را قبل از رسيدن هواپيماهاي روسيه بمباران نکرده است. 

مشاور بشار اسد تاکيد کرد که شواهد و مدارک نشان مي‌دهند که هيچ اشتباهي رخ نداده است بلکه مدارک ثابت مي‌کنند که اين حمله از قبل برنامه ريزي شده بوده است.

شعبان ادامه داد، از همان ابتداي مداخله آمريکا ما گفتيم که اين اقدامات عليه داعش نيست و پوششي بود براي اينکه داعش خود را توسعه دهد.

جنگنده‌هاي ائتلاف آمريکا شامگاه شنبه 17 سپتامبر مواضع سربازان ارتش سوريه در ديرالزور را هدف قرار دادند که طي آن حدود 80 نيروي ارتش سوريه کشته و بيش از 100 نفر مجروح شدند.

دولت روسيه اين حمله را نقض آتش بس توافق شده ميان مسکو با واشنگتن خوانده است.

انتهاي پيام/م.ص

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg